Vai jūs zināt, kā tualetes papīra ražotāji no mums veido savu kapitālu? Izrādās, ka ir vesela tehnoloģija, kā pārdot mazāk par augstāku cenu. Galu galā tualetes papīrs ir būtiska prece, kas vienmēr tiks iegādāta. Tāpēc daži cilvēki domā par tādiem jautājumiem kā ruļļa biezums un paša papīra garums. Mēs nolēmām atklāt pārāk dārga tualetes papīra pārdošanas mārketinga noslēpumus. Mēs jums pastāstīsim, kā ražotājiem izdodas samazināt tualetes papīra slāņus , atstājot ruļļa biezumu vizuāli nemainīgu.
Lasi arī: Lūk ko slēpj kārdinošā oga! Jūs to vairs neiegādāsieties, redzot to mikroskopā…
Tualetes papīra slāņi
Kādus trikus mārketinga speciālisti izmanto, lai palielinātu savu produktu pārdošanas apjomu? Visādas akcijas, papildus daudzumi, bonusi un dāvanas. To visu mēs redzam katru reizi, kad dodamies uz lielveikalu. Un, šķiet, kuru gan var pārsteigt spilgti uzraksti “Akcija!” ?
Bet ražotāji gāja vēl tālāk. Viņi saprata, ka ir preču kategorija, ko cilvēki iegādāsies jebkuros apstākļos. Viens no šādiem produktiem ir tualetes papīrs .
Turpinājums nākošajā lapā…